Rat bandi u St. Gallen
Ubrzo nakon 21 sata je doći u petak navečer na platformi od željezničke stanice u Rorschach Massenschlagerei među adolescentima. Prema riječima glasnogovornika Hans Kapo Eggenberger bili su uključeni u oko 20 Flogger. "Kad je policija stigla su" pobjegli u svim smjerovima, rekao je Eggenberger. Prolaznik, koji je čekao vlak, prenosi da je borba je nastavio nakon vlak. "Budući da je bio prestrašen moj sin mi je, ne dobili jedan i uzeo taksi", promatrač do 20 minuta. Također je čuo neke druge stranke s riječima: "Ti kurvin sin da ste bili NB-16 i LA-13 uvredio uvrijedio."
20 minuta istraživanja su pokazala da je kod NB-16 i LA-13 moraju djelovati na St. Gallen mlade bande. Oni obuhvaćaju, između ostalog, od tinejdžera do četvrtine Neudorf i smijeh. Nastavnici tih kvartova su upoznati s skraćenice. "Grupe pod tim imenom nije poznato da nas izravno", međutim, rekao je glasnogovornik State Police Benjamin Lutolf. To, međutim, pojaviti se opet i opet u svezi s grafitima i grafiti ", pojasnio je on.
Jaja St. Gallen (također poznat kao jugo-Grad), tako da sigurno čist grad. Gotovo svaki vikend todgeprügelt učenici gotovo opljačkan. Žene u navečer otići dugo prestala biti sama kroz grad mobbed postane uznemiren i uznemiri. Ubrzo smo američki prijenosnih omjera. No, naši političari tako osuditi. Oni bi radije smanjiti međusobno Krista jer Blocher glave.
Qua Vadis Helvetia ....

























19 studeni, 2008 at 06:19
Pa. St. Gallen-Grad će se određivati po Yugo nađem prilično potpun. I studenti koji su pretukli gotovo do smrti? Je prilično različita od mene, naime, premlaćivanje, i divljanje, pijani i chaosanrichtende studenata koji se ponašaju potpuno u krivu.
Osim toga, ja sam također žena i ide bez problema na vlastitu kroz grad, čak i nakon filmova, itd. ključ za zaustavljanje već o tome kako se ponašati, itd. A ponekad privlači sasvim iskreno, glupa, bila sam obučena po Jugos nikada .
19 studeni, 2008 kod 1032:
Sada sam čovjek i rijetko imaju problema u gradu. Nažalost, čuo sam od prijatelja i poznanika prilično različitih one.
I don't like švicarski žena stara koliko ste - ali drago mi je ako mogu hodati noću bez straha kroz grad. Ali ne s "nikada nije okrenuo na glupi" Vjerujem ti lako. To se može vidjeti i prečesto u takvim situacijama bilo na ulici ili u klubovima ...
Kako će te nazvati, ako ne i St. Gallen jugo-Grad?
19 studeni, 2008 at 1241:
... .. No, sada ste stvarno pretjerali banke pod nazivom "jugo-grad" za naš lijepi mali grad ... ..
... .. i priželjkivanje švicarskih tako da ja mogu samo potpisati ... ..
... .. to baš i nisu popuštati u St.Gallen studis, veza večeri pijan da ide kući sa stresom .. da pöbeln i ...?
... .. i nekoliko djece, koji su gore za iznenadan zahvat u 'ner vierundzwnazigstundentanke jeftini fusel doista zanemariv, koji su doista već bullerei istjerani iz ... ..
... .. a tek onda kao mala denkanstupps, wil, Rorschach St.Margrethen i svaka ima veći udio stranaca u populaciji kao St.Gallen, wil predstaviti slučaj čak i kao četvrti po veličini droga pretovar Švicarska ... ..
chaos head's last blog post. 8-tung - 8tung ... ..!
19 studeni, 2008 at 16:35
To sve ovisi o čak i kako se ponašati da privuku, a tako piše iz Švicarske.
Teško vjerovati da će švicarski mob na putu kući iz disco, grupa Jugos, koji bi bio vjerojatno prebaciti na drugu stranu ceste i koja bi bila još jedna provokacija.
Još, međutim, ne zanima me što bi trebala izazvati žena / čovjek kao stegnuti vidjeti?
Ne dizajner odjeće, bez nakita, a ne ministarstva? Može izazvati i probuditi ljubomoru of self-nots.
Moraju zaštititi žene stvarno kniebedeckten suknje i marame iz zlostavljanje?
19 studeni, 2008 at 19:31
ima naravno par pijani Frat dječaka koji su malo glasniji nego normalno. No, problem kako to učiniti, zanemarite ga uopće ne pomaže ni. Mislim da ste još uvijek sporo nikad navečer u gradu ...
Ja sam odgovor na pitanje karaktera radovati ....
19 studeni, 2008 at 21:14
Hoćete li se bilo koji odgovore, jer švicarski mutirati u tri-majmun-princip, koji je premještanje više nego ugodno da se brane i da su dostaviti sve više stranaca.
Iako se ne koristi ili ako se oslanjali su se na stražnje noge i optužuje.
Najnoviji primjer: Alfred Heer spominje u Zurichu SonnTalk da Raser je problem na Balkanu, njegova. Juso odlučno je negirao da je u potpunosti ne slažu ", najbolji. Logično da nije baš istina, jer samo oko 50% dolazi iz Balkana i Turske, preostalih 50% će vjerojatno biti već naturalizirani, pa stoga pokrenite pod Švicarske.
19 studeni, 2008 at 22:20
@ 3affenprinzip: nemoj se ljutiti karaktera - ali ja stvarno nadam da ste ovdje mega greškom, a ne za mene ili vas, ali za Helvetia.
20 studeni, 2008 at 00:08
[...] Moj prvi izvještaj na tu temu, sa zanimljivim komentarima Test Blog Entry (1 Poor / 5 Super): (No Ratings A) Loading ... [...]
20 studeni, 2008 at 05:41
St. Gallen je jako lijep grad. Live, na velikoj cjelini. Čovjek se bori sada i onda opet i onda ići piti pivo ... onda je nekad bio. Sada su još gori, jer stvari izroditi u prekrasnoj Gallusstädchen. A od jugo-problema dobije jedna zaista više ne može govoriti. To je bila jedna jednom, ali onda to degeneriranih u opće problema mladih. Ne može se reći da su Jugoslaveni i Albanaca, loše momci. Koja je nekada bila istina, ali sada više ne sasvim kao ni.
Isto vrijedi, jer je nekoliko godina duže nego u St. Gallenu, u Rorschach. Međutim, ja mislio, kao što sam napraviti svaki moj pas noću hodati oko slikovitog luku grada na jezeru Constance, da situacija nije smirila. Međutim, nisam bio tamo u petak, a pogotovo ne na centralne stanice, kao i uvijek, tako je isključena. Na taj način može se prevario. Problem je u tome da ćete teško pronaći učinkovit način za borbu protiv nasilja mladih, postoje ni jedan "moralne brige" ili "pravnih ograničenja" na svoj način.
Ali, u osnovi, umjesto da jednostavno herumzurüffeln sam predložiti da se traže rješenja. Rorschach i St. Gallen je doista baš kao i naš grad kao što je političarima i nastavnika. I okus već time-out sa klasama i Plantanenhof što oni mogu, dokazuje i očito s malo uspjeha. Stoga, moglo bi se zaista puta kada obični ljudi pokušati vidjeti stvari iz drugog kuta.
20 studeni, 2008 at 07:08
Pitaš me mojih godina, ja sam 38 godina. I ja sam hodati okolo bez marama. Nije sve pokriva, ali nešto moralno. Trebao zvati: ja sam predobro da bi pokazati svima sve. Nije svatko ima moja prsa, koljena ili vidjeti više, što je rezervirana za nekoliko ljudi.
Još jedna stvar: Ja sam ignoriranje problema sami nicht.Habe školsku djecu koja idu u školu u SG. I vidim previše problema. Ali "JoGu City" nismo pravi. Ev, ja smatram se još više da se zaustavi na mjestima gdje se takvi ljudi i izazvati herumpöbeln nije ga zaustaviti. Ok, idem u kino, a ja stvarno nikad imao problema. Više problema imam s ljudima koji ga pustiti u 30-zona sa 50 fahren.Oder s vlasnike pasa koji hinscheissen njihov pas svugdje. Sa ljudima koji bezobzirno bacanje njihov Zigis rub kolnika iz automobila i dok su u grad prikupljenih Mengen.Und tinejdžeri nisu.
Danas u 20 minuta: fotografija iz teen SG. Uz oružje. Shocked mene. Ali nije Yugo, ili barem nije musliman, jer je u pozadini na slici visi lik sveca;)
20 studeni, 2008 at 07:24
@ Admin: Misliš da nikad nisam bio u večer u gradu. Pogrešno. Ja sam često u petak navečer ili subotu navečer u gradu. Češće nego ne ja sam u jutro u gradu unterwegs.Von od ponedjeljka do subote između 3 i 6,30 kao sat Zeitungsverträgerin. Od srijede do četvrtka je isključivo su Studis herumpöbeln i nereda. Što je sad opet s obavještajnim i razini obrazovanja? Od petka do subote postoje, na žalost, na žalost, mnogi mladi ljudi. Ne samo Jugos ali Schweizer.Dass ga zabaviti vremena i rano ujutro extreeeeem u dobrom raspoloženju (ja sam kul, Wenns zašto oni su idući u školu u ponedjeljak ujutro, nikada na to sooo dobro?) Da li je tako velik. No, cijeli je ponašanje prilično jednostavno osvrće. Čuo sam da neki ljudi koji trebaju izaći iz kreveta rano i ići na spavanje, vrijeme nije odveć zahvalan ako ga ispred svog stana prozora, vikanje, pijan ili jako pijan (žao).
Ne mogu zatvoriti oči, ali ne mislim da smo u jednom SG Jugoproblem. No, problem s mladim ljudima koji nemaju perspektivu. On svibanj biti da ima tako enormno veliki broj Jugos. Teens bez naukovanje, itd.
Umjesto toga, vjerujem, međutim, da ti mladi nisu naučili ništa izdržati. Gdje svi obaviti oni imati bilo kakve uzore? Brakovi kraj razvodom na najmanji Zoff, radnih mjesta mora biti odbacio, itd. I danas, čak i mama i tata su oba rade apsolutno ići. Nitko kuće kad djeca dođu iz škole. Svi su isti überlassen.Anstand i obrazovanje (ili nedostatak istog) su prilično problem-to je moje mišljenje.
20 studeni, 2008 at 09:27
@ Mr: Da Rorschach je nekad stvarno gore - imali su tamo u toj sam živio deponij za 5 godina i svaki dan su otišli na jezero za šetnje s našim psom. Da li se često mogu promatrati stvari.
Uvijek sam mislila da je nemoguće sowas in St. Gallen - TJO sada nekoliko godina kasnije ichs vidim da je to još uvijek moguće.
@ Swiss; vrijeme od 38 godina smo stvarno više ne pripada dječaka. Kroz svoje ponašanje, i primjećujem da se pojavljuju prirodno jugos i oni će sigurno biti na odmor.
Ali moram dati im pravo. bezobziran da se nešto što nije keinnen današnje mladeži. ali to vjerojatno nije iznenađenje kada je odrastao u kući da su prilično laisse obrazovani. tko ne poznaje pravila također ne poznaje bezobziran. kupanje, mi sada pijan od onog što se dijelom stare 68ers.
20 studeni, 2008 at 09:39
Da, vidim samo admin. No, budući da morate početi mnogo dalje mjere.
Mislim da je današnje masovne društvene potrošnje, na primjer. S druge samohrane majke su prisiljeni rano na Ausserhausarbeitengehen. Iako površno država može uštedjeti novac. Ali što je s tim kad djeca dođu iz osnovne škole i za vrijeme ručka više ne moraju centar za čuvanje djece? Šaleći se 12-13, a zatim pogledajte u mojim očima, daleko od toga da bude u položaju za sebe. Možete vidjeti što će doći na njega. Što je rješenje? Žene na štednjak? Gewisserweise-da. Moje mišljenje. Bilo da (mama ili tata, djed ili baka ... ali netko, a ne mislim dame i gospoda na ekranima RTL i SAT1) treba stvarno biti tamo za djecu kada dolaze kući iz škole. Ali, to bi se i glasi: stvoriti više part-time posao ... i, iznad svega, minimalna nadnica! Ja sam sada ovdje ne govorimo o luksuznih automobila, odmor, itd. Ali mi smo pošteni, ako je obiteljski čovjek s 100% neto posao ne više od 4000. - onda to zaslužuje, ja razumijem, iako su se (ići na posao žene) . Sve na štetu djece koja su zanemarena i vješanje oko negdje.
I još jedna stvar: Zašto nam je neka švicarski nas protjerali? SG-smijeh je nekad sjedište mnogih obitelji. Danas, švicarski se kreću daleko i stranci da se presele u pristupačne kućište. Mi ne možemo prodavati ovdje! Samo šteta da ćemo uskoro biti jedini švicarski. Prije gabs ovdje, čak i Talijani i portugalski, pristane. Ali te kulture su mnogo sličniji SAD kulture. To je to ne samo s tradicijom, ali i religijom, ali to je opet još jedan veliki, vruća tema.
Zaključak: Ja sam dobra iskustva s mladim ljudima. Sa Švicarske, ali i sa Bosancima i Co I ja sam loše iskustvo. Sa Švicarske, kao i sa mladim strancima. Jedino je pitanje: Što želimo učiniti? Jednostavno lještarka ovdje i doći uzrujani sein.Ideen to ne mogu pravo? (To je čak i poželjnim ')
20 studeni, 2008 at 1254:
Pozdrav zajedno ... ja sam 18 godina i znam točno što to zove od poput ... ne velim to je samo stranac nego švicarski nurnoch su misli počinju nasilja uglavnom strancima u bandu ... ja sam imao problema sa strancima vec par puta (jer moj stil .. klizač / Snowboarder zaustaviti). ali stvarno nikad nisam imao borbu s njima (s schweizern već) jer sam čak i prijatelj (Albanci), koja je postala prilično miran, ali još uvijek pomoći, koji mogu imati problema .. nož, JA isto tako su se pojavili na kehle.naja tamo bi trebao biti
ono što stvarno stvarno smeta mi je frechheit samo pretući ljude bez razloga. zBmein ex olovku gore je proteklog vikenda u kugl, jer je bio odveden od strane DJ na pozornici za freestyle rap o machen.und samo zato što je pogodio kuću više nego još jedan reper, on je nakon druge kugl od 6 (uključujući prisluškivanja reper) i pretukli .. mislim da je samo pretučen jer je bio bolji od andee .. halo? će odbiti svakoga kome je bolje nego li učiniti ono što bi? je sranje .. ali je imao i već takva faza-agresivno, ali to nikada nije bio ozbiljno ozlijeđen nikome, a pogotovo ne bez osnova!
lg
20 studeni, 2008 at 14:24
Sizemi: Pa, svoju DJ, ja bih sada radije nego na stranca / adolescent problem slajd, to je sasvim superzvijezda sindrom. U doba lijevanja pokazuje, čini se da mnogi imaju ideju da su oni zaslužuju biti superzvijezda, bilo da je to model, reper, ili pijanist. A ako postoji takva dahergezottelt koji možete učiniti puno bolje, onda možete zaustaviti vrijeme će biti ljut ... opadanju nasilja prag je razlog drugačiji od problema mladih stranaca, međutim zielgruppenbedingt blisko povezane s njom. Ako želite, onda sam objasniti da je ovdje previše vas.
I tvoj "Peaceful Albaniji", ansprichst su vam više ili manje potvrdio problema mladih.
Švicarski: cijela stvar s radom i nedostatak obrazovanja i smjera u životu je istina. Roditelji moraju raditi gotovo dva, jer inače ne možemo jednostavno živjeti. A kad škola pokušava donijeti neki smisao života, onda su se roditelji u ruke, jer su roditelji zaista odgajatelja.
No, s izgledima imate dobar i uglavnom adresa važna točka. Kada jedan izgubi posao ionako, onda je sve besmisleno. To bi bio sistem obrazovanja (škola, roditelji bi trebali poduzeti, itd.) puno ranije, ali je dozvoljeno da propadaju tako negdje u ime rječitost. I sada to je samo da, nažalost, imamo salatu. Škola svibanj biti drugi naraštaj, a sad jednostavno "dobiti ispod" i stoje kao neuspjeh. I sve to samo zato što nastavnika, roditelja, školskog vijeća i kantonima, to nije mogla uspjeti odjaviti bilo idiotski Domaći teške borbe kao što je ona točno znala što "najbolje za dijete." Glup samo da to "najbolje" iz ranih 80-ih je došao, pa stvarno nije relevantan za išta više. I to sa takvim odrastali onda isto nešto pametan sa svojim životom, koja je tada još uvijek vrlo teško.
20 studeni, 2008 at 16:01
Moja sestra, njezina prijateljica i njezin kolega bili su nekoliko puta jugos prijetili noževima i metalni bokser.
20 studeni, 2008 at 16:09
Sizemi dovodi čak i do točke. Samo zato što druga je bila bolja, štrajk je već razlog. Ergo nasilje, ali ovo je nešto za napraviti sa ljubomorom. S jedne strane to je odjeća koja ometa, držati sa drugim, da je on RAPS bolje, itd.
Možda oni isto tako suzbiti nasilje, nasilje koje su im potrebne da se osjećaju kao kod kuće i to je kao izlaz za njih, jer oni ne smiju da se pobuni protiv oca.
@ Swiss žena, dajem vam pravo u većini poštuje, ali nije na nama da donese ideje do običnih ljudi, koji će stvarno stvar političara.
Ja sam protiv nasilja, ali ja bi se osiguralo da policija ne može uvijek držati na kratkoj uzici. Čim su doći do teže, oni već imaju kaznene na vratu, baš kao i učitelja. Budući da je kuka, za naš mladi ljudi u potpunosti svjesni, bez obzira na govno grade, oni su ništa bojati. Budući da bi trebao početi.
@ Admin ... ne za mene ili za tebe, ali za Helvetia .... Vlak je najviše lijevo. Mal oči i uši dovoljno je da otključati.
20 studeni, 2008 at 17:07
Sizemi piše, "je sranje .. ali je isto tako bio tako agresivan faza, ali nikad nije bio ozbiljno ozlijeđen nikome, a pogotovo ne bez zemlje!"
Upravo to je druga stvar. Što to znači "nije bez razloga?"
Tko želi imati razloga što je jedan, a kada je sranje vrijeme:)
Nema razloga ili to mora biti apsolutno nema razloga da ne koriste nasilje nad jedan!
Ja samo pitam da li je tako teško shvatiti da NO ima pravo doći blizu drugoga ljudskog bića nepoželjno. Bez obzira da li je to ljubav / sex, ili nasilje, kao čeznuti kao i druga osoba ne želi ovu bliskost, to je zabranjeno. Van. Kraj. Zaključak.
Nitko nema pravo na dodir različite nepoželjne ... pa smo mislili da je uvijek bio dobar za našu djecu i to je radio, koji vidi čak i malo dijete.
Roditeljski autoritet je važno. Uključujući poštivanje za nastavnike i tako dalje. Ali onda roditelji i nastavnici moraju liječiti djecu s respektom. Nemojte pustiti kroz sve ... ali ne reagira s nasiljem, i to će se brzo diskreditiran.
U mnogim obiteljima, nasilje je uobičajena. Kad djeca vide kako se otac tuče majku, ili ako djeca sami su premlaćivani ako su pokazali neželjeno ponašanje, pitam se nije li tako mladi sami i izbiti svađa kada drugi ne ponašaju kao oni želja.
20 studeni, 2008 at 19:08
@ Znak da je točno ono što sam uvijek mislio da je samo zato što kod kuće mogu reći ili učiniti ništa bez uzimajući ono što dolazi da ih izmlatiti da ga napuste onda se schweizern iz koje zaustaviti .. svibanj ili možda zato što swiss haljinu poput oni žele, ja dobro mogu zamisliti da bi također radije jurcati Albanski poput mene, a ne samo kao svojim sunarodnjacima ... xD
@ Swiss
bez posljedica ... .. yeah također mogu naći osnovne, ali ja radije govoriti lijepe žene i da je jasno da su pitanja glupa Pitam se kako ja sada mogu priključiti u ruci iz nekoliko prijedloga /, za koji bi trebao također distribuira džep ;) ..
Vidim kao osnovni (a ne poput mene wiederfahren) je jedan, npr. Želim pomoći Mc Donalds unajmljen da ukrade za mlade na pladanj i onda čekati na mene i mene podsmijeh, jer sam sama .. I neka sam dovoljno dugo da se izazovu, ali na kraju ga zaustavlja samo na .. i kad sam otišao na mjesto na kojem (ima 5 osoba) bili su uhvaćeni u Sjedinjenim auszuticken potpuno i onda uhvaćen schlägerei da prestane .. ja sam imao nikakve šanse protiv 5 Ali zbog sretno Albanci vidjeli iz mog Berufsschule mi je pomogao i onda nisam bio pretučen warscheindlich spitalreif
i ja upravo švicarski svi stajali i gledali se samo reći da nije imala "jaja" za mene kako bi mi pomogli Albancima sama, iako on i njegova djevojka, a uz svježe šavni spoj kostiju rana je bila jer mi je pomogao .. xD .. naja ne može dobiti svatko na isti lonac bacanje, ali kažem samo zato što sam ga znam ili da ja bi prije, te u svojoj "banda" previše strah .. oh i 5 protivnika bili su svi balkanstämmig;)
21 studenog 2008 u 11:05
Što se događa ovdje?
Paušal naknade nemilosrdno i "stranci" ili "Swiss" kriv za sve što je jednako pogrešno kao i iskustvo (ili blizak prijatelj i prijatelj ...) na opće stanje popraviti.
One se ne mogu očekivati da će ići na St. Gallen u petak navečer u glavnom da biste mogli proslaviti sa svim ljudima u harmoniji. Alkohol, napornog rada, obiteljsko nasilje, lažne idole i uzore, komična tumačenje važnost "časti" i "poštovanje" i druge vrijednosti, i mnoge druge čimbenike bi se osiguralo da postoji povećana osobito u glavnom dolaze do trenja.
U međuvremenu, on je postao takav da se u glavnom gekloppt halt "će biti", ljudi koji su uključeni smatraju dijelom kao normalno (vidi komentar od sizemi: "nož sam bio na kehle.naja tamo bi trebao biti"), naravno, vani Ne nužno.
To ne može biti istina da se smatra prijetnjom za svoj život bude normalan! Ili čak prijeteći drugih, da, tu je uvijek 2 u sporu.
Očito nešto mora biti učinjeno, ali s time-out ili više klase nazočnost policije neće riješiti problem. Ni s beskorisnih komentara na malom blogu.
@ Sizemi: veličanstven doprinos. Ne mislite da ste bili i complicit u tučnjavi? Uostalom, bio je idući u "Albanci" i provokacija. Ako se netko dovoljno glup da odgovori na glup izreke i nespretni dođe-na, nemate ništa bolje zaslužio. Ovime vam stoje na istoj razini kao i svoje protivnike.
Što se tiče "eierlosen" Švicarska: Kako znaš da je to bio švicarski? Jeste li prikupili putovnice, misli ili čitanje zahtijeva rodovnice? Za Albance, previše?
* Lice dlan *
21 studeni, 2008 at 14:27
Pa, Gang Söll e un sölber njih sam meksičke bande Mara Sulvatruka.und iner gdje su u Rorschach su wannabes, pa Hald Hoby Gangsters.die strane hrvati e ahnig što naravno söled Isch mal uf El Salvador.Puta Mierdas Gönder ogleda se u njoj Chindergrate ruci uf de orah Street Gubici
21 studeni, 2008 at 18:40
MS @ 13:
Ne želim reći da mi ne vjerujete, ali niste Meksikanci i dalje u bandu, a posebno ne u "La Mara Sulvatruka. Prvi se zove s razlikom, i djeluje gotovo isključivo u Sjevernoj i Južnoj Americi.
Vi ste mnogo više od 15-year-old high school student, siromašan njemačkih maraka, i Google zna vrijeme za "koridor" je bio obličje za.
22 studeni, 2008 at 1038:
la 13 i takve gluposti
To su djeca mi treba uništiti sve ove dreck i Bash gesinde `l!
22 studeni, 2008 at 1239:
@ Bernd
^ Sam htio reći je gledati schwewizer još 10 kad ide na 2oder kako bi se držati dalje sranje .. strancima, bez obzira zusammen.naja već rekao, ali ima dobar doprinos od vas, mogu li nekako složiti, više ili manje ^ ^
22 studeni, 2008 at 17:14
Da, to je odavno poznato kako jugo ili Turčin sam je kukavica, ali oni otići na deset godina, oni su ništa više nego slab.
No, pitanje je veslanje u pogrešnom smjeru. Admin mutates polako se spremnik-stric.
Nitko je ideja o tome kako bismo mogli dobiti stisak na ovim zlostavlja? Za ovu generaciju, Internet svibanj kvalitetno biti prekasno, ali još uvijek mislim na sljedeći.
Povećana opet da se brine za svoju djecu, umjesto da samo-realizacije, koja bi varijanta. I kako to donijeti strane obitelji, ne samo donose djecu na svijet, ali i voditi brigu o sebi poslije njih?
Sport će biti kao čarobnu riječ, to se moglo ispuštati paru, da se dokaže u isto vrijeme i više ne bi bila besmislena i beskorisna vješanje oko.
22 studeni, 2008 at 23:11
briefkasten-stric - sad Ja sam skoro uvrijeđen. Nisam pötschtler ^ ^
Sada se pitam zašto ne 2-track vožnje. Što ako je kažnjen dijete, ona unajmljuje ljude, a ne razgovarati terapiju ali sa socijalne usluge (ärsche stari u pflegeheimputzen čudo ...) te istovremeno utječe roditelji također pate za (gotovinom ili slično), socijalne usluge i ako roditelji će se braniti protiv usluge rez od strane vlade.
ako roditelji ni ne kažnjava ionako ništa se nije dogodilo.
23 studeni, 2008 at 00:33
Divna ideja i jedan za napraviti stvarno emotivno povrijeđeni i poniženi bi.
Jučer je bilo tramvajem u Zürichu stranke. Oko stotinjak mladih ljudi otišao Bellevue 2 sjedala tramvaju, tramvaj uređena i organizirana sortiranja Bottelon. U Kalkbreite oni izvadi policije, registriran njihova imena i neka se ponovno pokrenuti. Daurauf pažnju su se ukrcali na tramvaj a serije 3 i odvezla se u grad ponovno.
'm Znatiželjan da vidi da li postoje akcije, ili glupa porezni obveznici moraju platiti račun opet.
23 studeni, 2008 at 00:45
da ovaj bljesak stranaka ima više i Mob: Flashmob Wikipedija objašnjenje
Nažalost, ne stvarno što se dogodilo. Većina gibts ZVV upozorenje, a zatim dozvoljeno iskašljati sve sami. Ovi mladi ljudi nemaju novca.
Nažalost, tužna je činjenica da danas - dobar stranci ne vrijedi ništa. A to se neće promijeniti sve dok ovi kriminalci ne dobivaju kazne ozlijeđen.
25 studeni, 2008 at 08:46
Sorrry, eh?
Ja sam uzeo te sudjelovati u raznim Flashmobs u Zurichu području, također organizirati dio () in St.Gallen uskoro ^ ^ i nikada nije bio "party". Flashmobs imaju cilj zbuniti druge, a neki zabavite.
Evo, "uzrok" uvijek planira tako da nitko neće uznemiravati civila, što je obično naša glavna briga. Ne biste vjerovali, imao mnoge dobre ideje kao što smo je pokopan, jer se tako mogu uznemiriti neke od njih prolaznika.
Jedan od razloga za nas Saufparty bi nikada u pitanje.
Klasa istraživački rad admin.
Zum Wert von Gütern fremder Menschen: War das früher wirklich anders? Raubritter im Mittelalter, Nazis im 2. WK, GIs in Vietnam, um nur mal einige Beispiele zu nennen.
November 25th, 2008 at 10:53
nun bernd: diese partys in zvv trams sind ne art flashmobsparty – auch wenn dir das nicht passt. da hab ich schon genug recherchiert. es gibt weltweit diese spinner die das tun.
ist aber interessant das du dich mit kriegen, völkermord und anderen verbrechen vergleichst. wirklich interessant.
November 25th, 2008 at 13:27
Ich vergleiche nicht mich, sondern die “Jugendlichen” und “Straftäter”, die du erwähntest.
“Einem Aufruf aus dem Internet folgend treffen sich die Teilnehmer an einem Ort, an dem sie weitere Instruktionen über den eigentlichen Aktionsort und Ablauf des Flashmobs bekommen. Typisch für Flashmobs sind die blitzartige Bildung des Mobs aus dem Nichts, das identische Handeln im Mob (z. B. applaudieren, telefonieren mit gleichen inhaltlichen Texten), und die schlagartige Auflösung nach wenigen Minuten.”
(wikipedia)
>>nach wenigen Minuten
Du willst ernsthaft in wenigen Minuten eine Party veranstalten? Das was die im Tram gemacht haben, könnte man höchstens als Ad-Hoc- oder Spontan-Party bezeichnen.
Logički, uvijek može drugačije interpretirati definicija, ali kao što je bio izvorno namijenjen (a to se prakticira danas još najčešće), ima Flash Mob definitivno je NIŠTA za napraviti sa kolektivnim napiti.
moja 2 centa.
25 studeni, 2008 at 13:33
da to je ispraviti. flashmob nije stvaran loša i nema nikakve veze s tim spontanpartys. Ali, to je postao u medijima da se jedna takva stranka je jedna od Flashmobs. Također će se putem SMS, MMS, e-mail oa mjesto gdje su ljudi informirani kada nešto slično. i zatim 10 minuta kasnije, it's over a prljavština je ostao nedirnut.
25 studeni, 2008 at 15:25
"Događaj je na rasporedu, tako da nema civila će biti uznemireni."
Ali, halo? Ako je X-putnici morati čekati sljedeći tramvaj opet, ovo je zaista katastrofa te da su ogromne. Osim toga, policija pozvani su, naravno, na štetu poreznih obveznika = već sljedeći remeti i to mora biti dodan Cleanup rad.
U sljedeći tenk bi da se s njima i želimo samo neka od njih kad tramvaj je bio očišćen.
Budući da je očito cilj Flashmobs da zbuniti onda drugima nešto što bi se smio poistovjetiti sa sigurnosnim na drugoj strani.
Vaši komentari Bernd, ali da mi pokazuju da današnja mladež zna što učiniti sa svojim rezervnim ništa više. Ona poziva na njih biti neodlučan aktivnosti i mob radi sa bezglav.
Mislim samo ovaj tramvaj stranke.
Ako ste, međutim, "uz suorganizaciju zastoj" u Zurichu HB, onda moram reći, hats off.
Ovaj čovjek nije samo zbunjeni, ali nadamo se potaknuti jedan ili drugi da misle. Meni barem, tako da smo otišli.
25 studeni, 2008 at 20:40
IBI ussem smijati i ja pronalazi geilll soo ide cityy o stanju ostao hahahahhaha
25 studeni, 2008 at 22:21
Ja sam jugo, a sada sam drugačiji od tebe? Ne bih reći da sam bolji od tebe jer si nacistički svinja. Rođen sam ovdje u Švicarskoj, moja majka je njemački jezik i ja sam tinejdžer i ja sam Srbin. A kako ćete znati da li u NB-16 i LA-13 hodniku samo JUGOS (Srba, kosovski Albanci, Bošnjaci i Hrvati richtigr izraz)? Ja živim u blizini smijeha i bijela kao sam Jugendlichr živi u Neudorf, švicarski više nego stranci. Razmislite o dobrim vremenima.
25 studeni, 2008 at 22:58
Last naricht za @ admin
26 studeni, 2008 at 17:44
Međutim, Srbi, vi ste drugačiji. Vjerojatno je rođen u Švicarskoj, ali ponesite Yugo mentalitet preko pune. Započeo u nacističke svinja, a završila s prijetnjom da ćete dati točno ono što mislimo da od vas, a vi ste previše tamo. Hvala Vam na potvrdu.
November 26th, 2008 at 18:28
ja serbe du bist anders. ka obs an eurer religion oder an eurem überschüssigen testosteron liegt.
kleine episode gerade eben im bus von winkeln über lachen zum hauptbahnhofpassiert.
eine gruppe jugos steigt beim lerchenfeld ein. (männlein/weiblein).
zuersteinmal wird frech zu 4 an einen platz gesessen – damit der nebenplatz frei wird…
danach steht der leitdackel der gruppe auf und rotzt einer alten dame auf die schuhe.
die geht natürlich kopfschüttelnd weg.
dann in diesen 10min bus hörte ich etwa 30 mal von männlein sagen “ey alda i fig dini mueter, schwöster und grossmuter in arsch…” das natürlich in schönen unterschiedlichen farben beschrieben. dann gabs ne kleine rangelei zwischen diesen deppen.
aber die weiber waren ned besser. ein satz der mir besonders gefallen hat “ey erinnersch di a die nuttel, die voll schlampe, hät die mi doch aglueget – dere verschniid i klaidär….
naja und da fragt man mich wirklich ob jugos anders sind?
November 26th, 2008 at 19:35
Und woher wilst du admin wissen ob das Jugos sind? Und ich bin ein mensch wie ihr alle. Jetz frage ich mich wo bin ich zhause bin ich es hier in der Schweiz oder bin ich in serbien zuhause obwohl die mich auch in serbien AUSLÄNDER nennen! Und auserdem das mit der Religion hast du ein wenig falsch verstanden Serben = Orthodox Kosovo Alaber = Moslem…
Charakter jetz sind wir mal ehrlich ist das nicht so etwas wie eine Webseite für leute die Ausländer hassen? Also wie fühlen wir uns wenn jemand zu uns Jogos sagt? Jugo ist eine Beleidigung. Also habe ich mir auch gedacht ihr beleidigt uns also beleidige ich euch. Und mit welchem Satz habe ich jemanden gedroht? Und ausserdem ich bin ein serbe also habe ich das Temparament eines serben. Ich will nicht sagen das ist gut was in Rorschach passiert ist ich bin sogar total dagegen. Doch wie viel mal haben die Serben gekriegt? Wo sollten es all die leute lernen das die Schweiz nicht ein Land ist das Kriegt? Ach jah und was war den mit dem Espenmoos als die Leute das Stadion asueinander genommen haben. Es waren bestimmt 30% Ausländer und 70% Schweizer. Also sagt nicht das nur die Balkaner schuld sind, denn das ist eine Lüge.
November 26th, 2008 at 20:13
irrtum mein lieber serbe – das hier ist sicher kein blog wo sich leute treffen die ausländer hassen.
ich selbst bin ein kebabfan und wenn das ein schweizer machen würde, wäre wenig fleisch drinn das in einem brot versteckt wird, das in sauce ertränkt wird…
November 26th, 2008 at 21:16
Wär ich die alte Dame gewesen, so hätte ich diesem Rotzkerl doch glatt mal meine Handtasche um die Ohren geschmissen. (Und danach das Messer im Ranzen gehabt)
Admin, nicht die Jugos oder die Türken sind es, such die Schuld bei uns linken Schweizern.
Und ein kleiner Tipp an diejenigen die sich gerne als Gangster sehen möchten: Heutzutage sagt kein Schwein mehr “Fick deine Mutter”. Aber was heutzutage in ist verrate ich euch mit Sicherheit nicht.
Also geht doch bitte retour in eure Heimat, nehmt eure Sec C Ausbildung mit und versucht in eurem Land etwas zu bewegen. Und wie war das nochmals mit den Kriegsflüchtligen? Kein Jugo-Land ist mehr bedroht, retour kehren könnten sie, sofern sie Ehre hätten, aber nein, sie bleiben wie Kletten in der Schweiz hängen, nützen auf verdammt unanständige Art unser Sozialsystem aus
und getrauen sich noch auf ihre primitive und minderwertige Art uns Schweizern den Tarif durchzugeben. Und die Schweizer sind so blöd und lassen es sich auch noch gefallen.
Also liebe Jugos und Türken, jeder einzelne der Ehrgfühl in seinem Ranzen hat, jeder der für seine Heimat einsteht, soll doch bitteschön in seine Heimat zurückkehren und nicht unsere Heimat mit solchem Dreck wie Messerstecherein, die Frau verschiessen und mit Rasereien bei denen es auch Tote gibt beschmutzen.
Admin, ich glaub wir brauchen einen Dolmetscher. Ich glaub aber auch, dass ich die Nase voll habe von solchem Saupack. Nicht alle, aber die wenigen Minderwertigen ziehen ihre Nation in den Dreck.
Eigentlich sollten nicht wir Schweizer uns wehren, sondern die ehrenwerten Ausländer, die durch ihre sogenannten Artgenossen ein total falsches Bild aufdoktriert bekommen.
November 26th, 2008 at 21:38
Charakter bist du eigentlich 13 Jahre? Denn du benimmst dich so. Ich glaube fast du bist sogar ein NAZI das könnte ja auch sein. Und noch eine frage hätte die schweiz strassen ohne ausländer? Nein! Ich weiss ganz genau das sie schweiz das perfekte land für mich ist. Denn du Charakter kanst mir nicht sagen ich soll aus der Schweiz gehen, denn ich bin hier geboren. Ich bin so zusagen Schweizer. Ich habe kein Schweizer blut oder so was, doch ich bin hier in St. Gallen geboren. lies doch besser alle Komentare bevor du irgend etwas hier reinschreibst.
Admin ich kann nur sagen das ich mich bei dir enschuldigen will. Doch du bist ja selber ein ausländer wiso ziehst du dich selbst in den Dräck?
November 27th, 2008 at 09:21
@serbe: wie kommst du auf diese ziemlich abstruse theorie, dass ich ausländer sei?
und mein name ist total schweizerisch. darum sry ich bin ein 100% eidgenössisches produkt.
November 27th, 2008 at 12:53
Dann habe ich etwas missverstanden… doch ich finde es einfach nicht korekkt was ihr hier macht. Das ist Rassistisch, aber ihr versteht das sowieso nicht denn ihr seit ja rassisten. Man kann es euch nie gut machen alles ist bei euch Scheisse was mit Ausländer zu tun hat.
November 27th, 2008 at 18:51
Ich muss zuerst sagen dass ich ganz zufaellig auf diese seite gestossen bin. Ich bin nicht nur aus Kosova, ich lebe auch dort bzw hier. Ich bin 18 und bin somit selbst eine Jugendliche. Ich muss gestehen dass alle ein wenig recht haben. Hier in Kosova gibt es nicht so 'ne Gewalt von der ich aus dem Interent, Magazinen, Zeitungen mitbekomme, die es aber wiederum von meinen Landsleuten und anderen aus den Balkan gibt. Das heisst aber noch lange nicht dass es keine Schweizer gibt die Aerger machen. Wir Kosova-Albaner haben wirklich allen Grund auf die Serben veraergert(kommt jetzt darauf an wie es der jeweilige versteht) zu sein, aber ich persoenlich koennte ohne Probleme mit eine/em Serben reden oder befreundet sein. Ich denke nicht dass ALLE Serben jetzt boese sind, Jugendliche meines alters sind kaum aus Serbien gekommen um all das Massaker auszuueben was ja leider hier passiert ist. Der ,,Serbe bin ich anders?” hat voellig recht mit dem dass, als die Schweizer sich zu schade fanden/finden die Drecksarbeit zu machen uns gewollt haben, so muessen sie sie auch heute akzeptieren denn sie sind auch ein Teil des ach so Schoenn St.Gallen.Ich bin voellig einer meinung mit der Schweizerin.
Ihr koennt zwar denken dass ich gar kein Recht habe mich hier ein zu mischen aber so denk ich halt.
November 27th, 2008 at 19:41
ein ich bin eigentlich kein rassist. ich behaupte sogar ich gehöre zu den tolleranteren leuten hier. mir ist es egal welche hauptfarbe, welches geshlecht, welche religion jemand hat solange ich nicht belästigt werde.
und das ist der punkt.
ich kann hier nirgends in den bus einsteigen, in ein restaurant gehen die ÖV benützen ohne belästigt zu werden von solchen pubertierenden scheissgoofen
November 27th, 2008 at 20:57
Ich find' echt schade dass, wegen n'paar Albaner/Balkaner ihr Schweizer Vorurteile gegenueber alle aus diesen Ort habt dh mich inklusive. Am meisten tun mir die ,,Balkaner” leid die einen Drecksjob machen um ihre Familien zu ernaehren, und am ende in den gleichen Sack gesteckt werden wie die Kriminellen. Ich kann ja da auch falsch liegen aber: Kann es sein das es in sache Balkan-Kriminellen etwas hyperbolisiert wird? Ich kann mir gut vorstellen das Schweizer jugendliche nicht weniger Straftaten begangen haben als zB Albanische Jugendliche…
SEUFZZ :S :S
Ich interessiere mich fuer ein Studium in der Uni St. Gallen…kann gleich drauf warten dass, wenn ich angenommen werde, :,,Schon wieder so 'ne Albanerin…” hoeren werde :S :S ???
Es gibt nehmlich auch n'paar ,,Balkaner” die ehrlich arbeiten, studieren wollen,…
Ehrlich gesagt hab ich auch kein Bock ueber ,,Schweizer” , ,,Balkaner” , ,,Yugos” (nur zur Info: Yugoslavien=Slaven vom Sueden, Albaner sind keine Slaven die haben mit denen auch nichts gemeinsam)…Das problem liegt in der Jugend allgemein…Ein grosser Faktor ist auch ,,Ghetto made in US” und dieser Aggro und was weiss ich was Trend, und da finden halt kleine Knirpse sowas richtig cool…etc
Admin tut mir echt leid…ehrlich, aber an dieser Situation ist halt meiner Meinung nach die Politik schuld…
Alles Gute, drueck' fuer euch die Daumen das sich die Situation bessert
November 27th, 2008 at 21:11
Kosovarin ihr aus dem kosvo könnt gleich viel wie wir. Denn für ein Krieg braucht es immer 2 Länder natürlich hat Milosevic ( Arschloch ) unser schönes Ex- Jugoslavien kaputt gemacht. Wir waren friedlich bies er kam. Zb hätten wir einen 2ten Tito bekommen währe das zu 100% niemals passiert. Doch das ist hier nicht das Thema. Ich finde es einfach nicht Korrekt das die schweizer uns soo runter machen. Ich sage euch mal ehrlich. Diesen Jungen mit der Waffe, denn kenne ich er ist ein freund meines Freundes. Das er mit einer Waffe ein foto macht finde ich nicht Korrekt. Doch ich weiss wie dieser typ ist er ist friedlich.
Admin wöhrst du eine Tollerante Person währe dir all das egal. Also sag nicht das du Tollerant bist. Und du kannst mir sicher nicht sagen das du jedes mal von jemanden Belästigt wirst. Ich habe viel Schweitter freunde aus dem Wolfganghof, und ganz ehrlich ich muss sagen mit dennen habi ich schon mehr scheisse erlebt als mit den Balkanern. Zb Espenmoos Randale! Geh auf youtube und schreib mal Fc St. Gallen Randale. Ich persönlich war nicht dabei aer meine Freunde (Schweizer) die haben alle das Espenmoos auseinander genommen. Ich wahr geschokt als mir mein Freund ein Video gezeigt hat. Ich habe nur gedacht, omg ( Ohh mein Gott ) simer do imene Film odo was?
November 27th, 2008 at 21:55
du, serbe. Ich denke nicht dass du ein Recht hast etwas ueber die legitimitet des Krieges in Kosova zu schreiben, besonders du da du ja plotischerweise ein Schweizer bist(hast bestimmt 'n Pass)die infos die du hast hast du bestimmt nur vom gehoerten…Ich hab zwar sehr sehr viele buecher gelesen (wie von albanischen aber mehr noch von auslaendischen autoren tipp:Kosova von Wolfgang Petritsch) aber ich hab da auch nicht viel recht darueber zu reden. Hauptsache ist> es sind unter anderem sehr viele Frauen und Kinder getoetet, massakriert etc. geworden…und nichts anderes interessiert mich, verstehst du was ich meine? Sowas wuensch ich keinem Volk und euch Serben auch nicht.
Die Sache ist die: Wr hat denn schon Bock auf Stress auf der Strasse, wer hat Bock mit Ruepeln zu tun zu haben, und noch mehr: WER HAT SCHON BOCK AUF KRIEG UND TOTEN??? Keiner!nicht ich, nicht du(denk ich mal), keiner…Du als Serbe hast doch die gleichen interessen wie ich, 'n schoenes leben, in Frieden, etc..
Wir sind jetzt 'n bischen weit gegangen mit Krieg und so…aber die gleiche Filosofie gilt fuer mich auch dieses ,,Jugend-Problem” so will ich es nennen. Wenn ich doch kein Stress will, dann soll ich verdammt noch mal mit dir oder mit jemand anderen Stress machen, hoff' dass du mir folgen kannst…
Gruss Kosovarin
November 27th, 2008 at 21:58
…dann soll ich verdammt noch mal NICHT mit dir oder mit jemand anderen Stress machen,…
SORRY kleines wort aber Ohoo grosser unterschied

November 27th, 2008 at 23:36
PS
Das kann man nicht mal Krieg nennen
Das war Voelkermord
November 27th, 2008 at 23:48
@Serbe
Scheinbar bist Du lernfähig. Aber wenn Du von Toleranz sprichst verwendest Du die falschen Worte. Das was Du unter Toleranz verstehst, würde ich als Leck-mich-am-Arsch-Stimmung bezeichnen.
Übrigens, wärst Du auch tolerant, wenn man Dich ausraubt, Deinem Mädchen an die Wäsche geht oder Deine Eltern beleidigen würde? Ich lass diese Frage in der Runde stehen, damit Du Dir ein wenig Gedanken darüber machen kannst.
Und wenn es Dir nicht zu viel Mühe bereitet, erkläre mir doch mal den Begriff Nazi von Deiner Sichtweise aus. Denn wenn Du mich schon beleidigst, würde ich gerne wissen ob Dir das Ausmass dieser Beleidigung auch bekannt ist.
@Kosovarin
Ich drück Dir ganz fest die Daumen, dass Du Deinen Studienplatz in St. Gallen bekommst.
Ich habe eine Freundin die ursprünglich aus Bosnien stammt, via Italien in die Schweiz kam und sich von der ersten Stunde weg integriert hat.
Ihre Worte: Wenn ich schon in einem anderen Land leben muss, so passe ich mich gefälligst dieser Mentalität an. Das machte sie vom Fleck weg symphathisch. Und genau gleich geht es mir auch mit Dir, mein jetzt damit, dass Du mir sehr sympathisch rüberkommst.
November 28th, 2008 at 09:15
Vielne Dank Charakter. Ich bin ja auch hoch motiviert und sehr bereit wirklich hart zu arbeiten wenn ich dort studieren kann(uebrigens hab ich mich auch an den Unis von Deu, Au interessiert), aber fuer meine verhaeltnisse ist es einfach sehr sehr teur, Stichwort: Der Unterhalt (mit dem ganzen Pi Pa Po kommt's um die 500 euro). Ein Hoffnungs Schimmer ist mein Onkel der in St.Gallen lebt, bei den koennt' ich wohnen und mir die kosten sparen…
Nochmals vieelen Dank

Vielleicht sehen wir uns ja mal, dann koennen wir mal was trinken gehn
Alles liebe
November 28th, 2008 at 13:09
@Kosovarnin ich habe auch sehr ehr viele bücher über die Geschichte von dem Kosovo-Krieg gelesen. Zb der Serbische Mythos, wurde von einem Schweizer geschrieben…! Ich mus sogar sagen ich Hasse Cetniks, ich habe gelesen was sie gemacht haben… ich habe bilder gesehen und habe mir gedacht, warum muss ich ein serbe sein… Natürlich bin ich acu Stolz auf mein Land wie es sich halt gehört. Ich habe sehr viel erlebt… Zb mein Vater denn ich Hasse ist aus der Schweiz ausgewiesen da er viel Scheisse gemacht hat (selber schuld) doch ich musste mir fast jeden Tag ansehen wie meine Mutter,Schwester und ich selbst von ihm Geschlagen wurde. Zu dem würde ich halt auch sagen typish Jugo…
@Charakter du wielst von mir wissen was ein Nazi ist? Ich sage dir aus meiner sicht was ein Nazi ist… Ein Nazi ist aus meiner sicht Schweizer, Deutsche und Östereicher die Ausländer hassen obwohl sie ihm ja nichts getan haben… Zb vor ein paar Jahren in Deutschland wurde ein Schwarzer man von Deutschen-Nazis zusammen geschlagen, ohne Grund!!!
November 28th, 2008 at 15:09
Eigentlich wollte ich weiter über die ursprünglichen Themen diskutieren.
Aber nachdem es sich hier nur noch um Serben, Kosovaren und Nazis geht, wobei manche nicht zu wissen scheinen, wovon sie sprechen (Nazi = “Schweizer, Deutsche und Östereicher die Ausländer hassen”? Wie dumm kann man sein?), und ausserdem die Rechtschreibung komplett ignoriert wird, lasse ich Kindergarten Kindergarten sein und verzieh' mich.
November 28th, 2008 at 15:18
Und welchen Ausdruck hast Du dann für Deine Landesbrüder die auch “völlig grundlos” in Bellinzona einen Studenten verprügelten und der dann im Spital starb?
Und das ist nur eins von vielen Beispielen.
Eigentlich erwarte ich keine Antwort, denn Deine Biographie spricht bereits Bände.
@ Kosovarin
Mich würds freuen und bis dahin wünsche ich Dir eine ganz schöne Zeit.
November 28th, 2008 at 15:20
Sag nicht das du besser Deutsch schreibst wenn du selber fehler schreibst.
November 28th, 2008 at 16:05
1. Tut's mir leid was dir pssiert ist,,Serbe” aber 1 gelesenes Buch von einem Schweizer muss nicht heissen das mann jetzt alles darueber weiss. Um ein genaueres Bild vom Krieg zu bekommen muss man hunderte von Jahren zurueck stoebern…
2. Hat Bernd Recht, und lassen wir doch mal ueber das Thema diskutieren ohne uns sofort zu Schweizern, Serben, Kosovaren etc zu kategorisieren. Ich, als person, denke dass die Politik neben diesen neuen Gangsta Hip Hop Trend am meisten schuldig bei diesem Problem ist und Punkt!
3.Entschuldige ich mich fuer meine Rechtschreibung.
Nochmals: Ich bin keine Schweizerin, lebe auch nicht in der Schweiz und habe es auch nie getan.
Hier hab ich auch kein deutsch Unterricht. Bediene mich halt mit Buechern auf deutsch, TV, Int etc. desshalb: Nimmt mir bitte meine eventuellen Rechtschreib-Fehler nicht uebel.
November 28th, 2008 at 16:10
Ja Kosovarin: dann drücken wir dir alle die Daumen das du aufgenommen wirst bei der HSG. Wer nämlich diese “kaderschule” überlebt hat gute chancen fürs spätere berufsleben.
nun wegen rechtschreibung: solange man es lesen kann und versteht ist es doch wurscht. meine kommentare haben sicher auch den einen oder anderen grammatikalischen fehler drinn – wurscht…
aber ja back to topic wäre mir echt lieber als ne kosovo-serbiendiskussion. das können wir dann mal bei einem anderen thread machen….
thx
November 29th, 2008 at 00:45
Kosovarin wo wohnst du denn in Kosovo?
November 29th, 2008 at 11:46
In Prizren, Sued-Kosova
December 14th, 2008 at 00:11
“Geh auf youtube und schreib mal Fc St. Gallen Randale. Ich persönlich war nicht dabei aer meine Freunde (Schweizer) die haben alle das Espenmoos auseinander genommen. Ich wahr geschokt als mir mein Freund ein Video gezeigt hat. Ich habe nur gedacht, omg ( Ohh mein Gott ) simer do imene Film odo was?” [Serbe]
Das Espenmoos bzw. die AFG-Arena ist auch einer der einzigen Orte, wo man nicht von ”Balkanern” angepöbelt wird.
December 14th, 2008 at 00:20
ja es gibt auf youtube ein haufen solcher krawallvideos.
weisste heute ist es verdammt einfach sich ein wenig aufmerksamkeit zu erhaschen. schlag jemand eine runter, nimm es mit dem handy auf und stells ins internet – garantiert findet man leute die das cool finden…
December 27th, 2008 at 12:11
ihr hurresöhn st.gallen wird vo albaner rediert jugos händ en futz zsege und do mit studente und soo sie sind knueg mol kwarnd worde albaner beherschet sg droge , waffe , prostitution, autoschieberei , menschehandel das mit jugend gangs isch die 1 stuffe wie is buissnes ihne chunsch.
February 9th, 2009 at 16:03
IHR DENKT FALSCH VON DEN JUGENDLICHEN! ICH BIN SELBER EINER VON DENEN UND MACHE SOLCHE SACHEN NICHT..SIE HÄNGEN NUR RUM, UM SPASS ZU HABEN. SIE REDEN ÜBER SACHEN, MACHEN WITZE ETC..DIE SIND NICHT ALLE KRIMINELL, OBWOHL SIE SO AUSSEHEN!
August 22nd, 2009 at 00:12
[...] kommentierter Beitrag: Krieg der Gangs in St. Gallen (65 Kommentare) Top Beitrag insgesamt: Klimaerwärmung – die Schuldigen (über 130'000 [...]
September 14th, 2009 at 11:39
Kommt mal wieder runter, solche pauschalisierten Beiträge bringen doch nichts. Geht mal ins Lachenquartier und redet mal mit so einem jugendlichen “Jugo”. Dann werdet ihr sicher gleich verprügelt, weil die ja eh alle gleich sind…,gell. Dann erfahrt ihr nie, wie ich, dass es “Jugos” in Trainerhose gibt, die sich wesentlich eloquenter ausdrücken können als so ein SVP-Poltron.
St. Gallen ist eine kleine ländliche Stadt, die kein einziges wirklich schlechtes Quartier aufzuweisen hat… also chillt und seid froh, dass eure SVP nach dem Rechten schaut.
January 31st, 2010 at 03:36
Mein Name wurde fett, aber nur weil ich diesen super Link suchte. Sollten wir dieses Thema nicht wieder aufgreifen und zwar in Bezug auf die Ausschaffungs-Initiative?
Dass diese Initiative oder auch die Variante der FDP vom Schweizer Volk angenommen wird, ist mehr als gewiss.
Mich beschäftigt aber eine andere Frage: Mal angenommen, meine Tochter würde entführt, vergewaltigt, schlussendlich auch umgebracht.
Sollte man so einen Täter nicht ausschaffen dürfen? Die Begründung der Justiz: Er könnte in seinem Heimatland gefoltert werden.
Könnte ich in Bezug auf dieses Thema Antworten erhalten? Oder schreie ich alleine gegen den Wind.